Regulamin
Pobierz pełną wersję regulaminu w formacie PDF
POBIERZ REGULAMINSŁOWNICZEK:
Sklep Internetowy – sklep dostępny pod adresem www.papiernik.koh-i-noor.pl.
Sprzedawca - KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Harbutowicach, ul. Stara Droga 48, 43-430 Skoczów, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem 0000120605, NIP: 548-23-49-257, Kapitał zakładowy 5.000.000 zł.
Regulamin Sklepu Internetowego – Regulamin skierowany do Klientów Sklepu Internetowego. Akceptacja Regulaminu Sklepu Internetowego jest dobrowolna, ale niezbędna do utworzenia Konta Klienta oraz składania Zamówień.
Centrum Obsługi Klienta – biuro obsługi Klienta dostępne w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00, pod numerem telefonu + 48 514-253-373 oraz przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci Internet, pod adresem www.e-sklep.koh-i-noor.pl/kontakt.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonująca zakupów.
Cena – określona w polskich złotych, jako kwota brutto (zawierająca podatek VAT). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Konto Klienta – usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (Login) i Hasłem podanym przez Klienta, jako zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie ze Sklepu Internetowego. Klient uzyskuje dostęp do Konta Klienta za pomocą Loginu i Hasła po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisanie danych adresowych Klienta, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień.
Login – adres email Klienta podany podczas tworzenia Konta Klienta.
Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w poufności.
§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa:
- Usługi elektroniczne świadczone w Sklepie Internetowym
- Zasady rejestracji w Sklepie Internetowym;
- Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego;
- Warunki składania zamówień na Towary oferowane przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych Towarów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży takich Towarów;
- Uprawnienia Klienta do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy;
- Zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
§2. Usługi elektroniczne świadczone w Sklepie Internetowym
1. Sprzedawca poprzez Sklep Internetowy świadczy na rzecz Klienta nieodpłatnie następujące usługi:
- Konto Klienta;
- Możliwość składania Zamówień oraz zawierania Umów Kupna-Sprzedaży;
- Możliwość korzystania z usług Koszyka;
- Możliwość przeglądania treści zamieszczonych na stronach Sklepu Internetowego;
- Newsletter;
- Tworzenie listy ulubionych Towarów;
- Porównywanie Towarów;
- Podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się;
- Przechowywanie i udostępnianie za pośrednictwem konta Historii Zamówień;
- Korzystanie z Koszyka.
§12. Rezygnacja z Zamówienia oraz odstąpienie od umowy
Klient (niezależnie od prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa poniżej) może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie Towary, nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki:
- Kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta;
- Samodzielnie anulując Zamówienie na stronie Sklepu Internetowego (dotyczy Klientów zarejestrowanych, po zalogowaniu do swojego konta Klienta).
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie Internetowym, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu odstąpienia od umowy, rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.